هتلهای لوکس دبی
نوشته شده توسط : تینا

 

 

هتل چهار ستاره آواری دبی Dubai Avari Hotel به دلیل نزدیکی به میدان ساعت دبی و موقعیتی مناسب , دسترسی خوبی به اماکن مختلف دارد. اتاقها تمیز و مرتب و سرویس دهی این هتل نیز مطلوب است. دو نکته جالب این هتل داشتن کتاب ووچر با تخفیف های فراوان در اتاقها و مجهز بودن اتاقها به سیستم مرکزی میباشد که شما به رایگان و با کیبوردی که در اختیار دارید میتوانید در تور دبی 96 دسترسی به اینترنت و موسیقی های مختلف از طریق تلویزیون داشته باشید. بسیاری از مراکز تجاری و توریستی شهر نیز در مجاورت و نزدیکی این هتل با شکوه قرار دارند . سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی است که در هتل آواری به گردشگران تور دبی ارائه می شود تا از اقامت خود هر چه بیشتر لذت ببرند . این هتل از استاندارد های هتلداری و اصول بهداشتی نیز بهره برده و دارای رتبه ای ارزشمند در میان هتل های 4 ستاره دبی می باشد . کامل ترین خدمات در تور دبی دی 96 به صورت شبانه روزی نیز در خدمت میهمانان این هتل مجهز قرار می گیرد.

 

هتل مارکوپولو دبی Dubai Marco Polo Hotel یکی از هتلهای چهار ستاره معروف دبی در مرکز شهر تاریخی دیره قرار گرفته و به راحتی به آبنمای دبی، بازار طلا و سیتی سنتر دیره و فرودگاه بین المللی دبی دسترسی دارد.هتل دارای 126 اتاق مرتب و آراسته بوده که از تختخواب کینگ سایز و یا تختخواب معمولی برخوردار میباشد. اتاقها به اسباب اثاثیه مدرن از قبیل تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره و اینترنت پر سرعت مجهز میباشند. استخر روباز، استخر مجزای کودکان، سالن بدنسازی و اتوبوس رایگان جهت انتقال گردشگران تور دبی به یکی از سواحل عمومی دبی از دیگر امکانات تفریحی هتل در تور دبی بهمن 96 به شمار میروند.

رستورانهای متعددی در هتل موجود میباشند که از آن میتوان به رستوران ممتاز هندی، عربی، چینی و مخلوط آمریکایی مکزیکی اشاره داشت. تریای انگلیسی، نمایشات زنده و نانوایی شبانه روزی نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.هتل با قرار گرفتن در مجاورت ایستگاه متروی میدان وحدت، دسترسی مسافرین تور دبی را به اقصی نقاط شهر آسان ساخته است.





:: برچسب‌ها: هتلهای لوکس دبی,هتلهای 4 ستاره دبی,هتلهای زیبا در دبی,هتلهای مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: